Fandom

Death-Note Wiki

Лайт Яагами

5pages on
this wiki
Add New Page
Беседа0 Share
Лайт Яагами
LightYagami.jpg
Дебют:
Епизод 1,Манга Глава 1
Пол: Мъж
Дата на Раждане: 28 февруари 1986
(1989 в Анимето)
Дата на Смъртта: 28 април 2010
(2013 в Анимето)
Години: 17 - 23
Коса: Светло-кафява
Очи: Червено-кафяви

Лайто Ягами (На Японски:夜神 月 ) е главен герой в Анимето Death Note.

За Лайто ЯгамиРедактиране

Лайто Ягами на пръв поглед е идеално момче - перфектен ученик, възпитан и чаровен и свръхинтелигентен. Родителите му се гордеят с него, съучениците му го уважават, момичета са луди по него, а учителите го обожават. Но дълбоко в себе си той страда от непреодолимото усещане, че светът е прогнил от престъпления и зло , че човешките същества са покварени и примитивни. Лайт обаче е само един човек и не може да направи нищо, за да промени това... Докато един ден от небето не пада странна тетрадка с надпис"Death Note"(Бележника на Смъртта).От вътрешната страна на корицата й той намира странни указания, изписани на английски език и обясняващи как с помощта на тетрадката можеш да убиеш човек, ако просто напишеш името му и си представиш лицето му. Мислейки си, че това е шега Лайт я изпробва изписвайки името на убиец, който в момента държи няколко деца за заложници в близкото училище. В следващия миг човекът умира и младежът осъзнава, че в ръцете му е попаднало средството да създаде идеалния свят, за който винаги е мечтал...и да се превърне в негов бог!След убийството се появява шинигами (Бог на Смъртта) на име Рюк който промеяна живота на Лайт Яагами завинаги!Той решава да продължи да убива престъпници и така той придобива прякора Кира.

СемействоРедактиране

Лайт живее с баща си Соичиро Ягами който участва в разследването срещу Кира,майка му Сачико Ягами и по-малката ми сестра Саю Яагами.

ЦитатиРедактиране

1."I'm going to change the world."
LightDN.jpg

"Аз ще променя света."
2."L,do you know Gods of Death love Apples?"
"L,знаеш ли,че боговете на смъртта обичат ябълки?"
3."I am going to be the god of the new world."
"Аз ще бъда бог на един нов свят"
4.For murderers, there is no good or evil. I know that
"За Убийците,няма добро и зло. Знам това"

ТемиРедактиране

Also on Fandom

Случайно уики