FANDOM

Ел.Лаулиет
DetL01.jpg
Дебют:
Епизод 2,Манга Глава 2
Пол: Мъж
Дата на Раждане: 31 Октомври,1979
(1982 в Анимето)
Дата на Смъртта: 5 Ноември, 2004
(2007 в Анимето)
Години: 24-25
Коса: Черна
Очи: Черни

Ел.Лаулиет (На Английски: L.Lawliet На Японски:エル・ローライト ) е един от главните герои в Анимето Death Note.

За L.LawlietРедактиране

L Lawliet, известен като L. , е световно известен детектив, който приема предизвикателството за решаване на случея с залавянето на сериен убиец, известен като Кира. В разследването си, L става силен опонент на Ляйт Ягами, и го прави с цел да докаже, че Лайт е Кира. L оглавява екип на полицейски служители наели се с този случай. L започва разследването,като недокументиран осъден на смърт затворник Линд Л. Тейлър се представя по телевизията като "L" за да каже,че Кира е "зло".Това провокира Кира и той убива мъжа на място,което от своя страна доказва,че убийствата не са случайни последователност от сърдечни пристъпи сред престъпниците, тъй като тя е само излъчено в Канто[Япония] L разбира,че тряба да разследва в тази област.Не след дълго L разбита,чи Кира е ученик , защото времето през което престъпниците умират съвпада с часовете на един студент. Той заключва и казва на другите разследващи случая,че подозира Лайт Ягами но няма никакви съществанни доказателства.В 25 епизод той е убит от Шинигамито Рем. Наследниците на L по-късно решават случая.

СемействоРедактиране

Ел е роден в Англия.Той няма семейство живее с неговия асистент Уатари [Ватари].

ЦитатиРедактиране

1."Kira is childish and he hates losing... I'm also childish and hate losing."
L.jpg

"Кира е инфантилен и мрази да губи... аз също съм инфантилен и мразя да губя."
2."Let's show him...that the good guys always win."
"Нека му покажем... че добрите винаги печелят."
3."He who moves first always wins."
"Този който пръв направи ход винаги печели."
4."Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."
"Ще ядеш ли тази торта? ...кажи каквото искаш, но ще взема тортата."

ТемиРедактиране

Also on FANDOM

Случайно уики